به یاد او که بودن را ممکن ساخت ...
نوشته شده توسط : ALIREZA

لحظه نبودن نيستن ها ، اگر منت مي نهي بر كلام من ، با حترام سلامت مي گويم

 و هزار گلپونه بوسه به چشمانت هديه مي دهم. قابل ناز چشمانت را ندارد.

ديرروز يادگاري هايت همدم من شدند و به حرفهاي نگفته من گوش دادند.

 و برايم دلسوزي كردند. البته به روش خودشان كه همان سكوت تكراري بود و

يادآوري خاطرات با تو بودن.

دست نوشته ات را مي بوسيدم و گريه مي كردم. زيبا ، به بزرگي مهرباني ات ببخش

 كه اشكهايم دست خطت را بوسيدند. باز هم ستاره به ستاره جستجويت كردم.

ولي نيافتمت.

از كهكشان دلسپردگي من خسته شدي كه تاب ماندن نياوردي و بي خبر رفتي ؟

مهتاب كهكشان نيافتني من ، آنقدر بي تاب ديدنت شده ام كه دلتنگي ام را به قاصدك سپردم

 و به هزار شعر و ترانه رقصان به سوي تو فرستادم.

روزها و شبها به دنبالت آمدند و تو را نديدند. قاصدك هم برنگشت.

 شايد او هم شيفته نگاه مهربانت شد. باشد،

اشكالي ندارد. تو عزيزي ، اگه يه قاصدك هم از من قبول كني ، خودش دنيايي است.

كاش ياسهايي كه برايت پرپر شدند و به سويت آمدند، دوست داشتنم را برايت آواز

كنند.كاش باران بعد از ظهرهايت، تو را به ياد اشكهاي من بيندازد.

نازنين ، هر پرنده سفر كرده اي از تو مي خواند و هر غنچه اي كه مي شكفد،

 نام تو را بر زبان مي آورد. نيم نگاهي به روزهاي تنهايي ام كن و

 لحظه هاي زرد و بي صداي مرا تو آبي و ترانه باران كن.

بگذار باز هم قاصدك ترانه هاي من در هواي دلتنگي تو پرواز كند.

 همين حوالي بي قراري ها باز هم گلهاي بي تابي شكفته.

 زيبا ، امشب ، شام غريبان عاشقانه من و تو است. به

يادت مثل شمع مي سوزم و ذره ذره وجودم آب مي شود.

تو هم به ياد بي تابي هايم شمعي روشن كن و بگذار مثل من بسوزد.

مهرباني باران ، يادم كن در هر شبي كه بي ستاره شد.
 




:: بازدید از این مطلب : 522
|
امتیاز مطلب : 50
|
تعداد امتیازدهندگان : 12
|
مجموع امتیاز : 12
تاریخ انتشار : شنبه 6 فروردين 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
mojtaba در تاریخ : 1390/1/6/6 - - گفته است :
چرا تنهای، چرا غم، چرا..........
دنیا نامرده و تنهاست همیشه،
تو که مردی چرا .......
درسته عاشقی ولی دوسته من هیچ وقت غم و قصه رم تو دلت راه نده،
عاشق بودن خیلی خوبه ولی عاشق هیچ وقت تنها نیست .
عاشق پر درده،پر غمه،و......... ولی اینارو یک عاشق باید تحمل کنه و امید وار باشه یک دنیای دیگه هم هست، به امید اون دنیا باش که اون دنیا دیگه جایی واسه تنهایی نیست.

/weblog/file/img/m.jpg
خاموش در تاریخ : 1390/1/6/6 - - گفته است :
تنهایی مرگ غریب است

/weblog/file/img/m.jpg
خاموش در تاریخ : 1390/1/6/6 - - گفته است :
تنهایی مرگ غریب است

/weblog/file/img/m.jpg
سما در تاریخ : 1390/1/6/6 - - گفته است :
تنهایی مگ غریبی است

/weblog/file/img/m.jpg
پسرايراني در تاریخ : 1390/1/6/6 - - گفته است :
سلام داداش چرا تنها پاشو بيا به سايت دوستيابي پسرا ببين چقدر دوست هاي گل مثل خود پيدا مي كني من اوليش را ستي لينك كن من هم لينكت كنم نبينم نا اميد باشي پسر عيدم مبارك

/weblog/file/img/m.jpg
معین در تاریخ : 1390/1/6/6 - - گفته است :
سلام علیرضا جون خوبی داش عیدت مبارک چرا پسر تنها مگه معین مرده باشه که دوستش تنها باشه .میگی من که تورو نمیشناسم خب پسر که هستی عین داداشم میمونی وبت خیلی عالی فقط حیف که دیر بهت سر زدم ببخش
به منم سر بزن منتظرتم داشی گلم بیایی


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: